Berinhart

Case

Stimuleren van groei tijdens de
coronaperiode met Max & Molly

Over het project
Max & Molly produceert en verkoopt een gevarieerd assortiment dierbenodigheden voor honden en katten, inclusief accessoires met moderne communicatietoepassingen.

Onze rol
Om het bedrijf te laten groeien, ook tijdens de coronaperiode, vertrouwde Max & Molly op Shopfabrique (een Berinhart start-up) door hun wereldwijde retailers toegang te bieden tot hun Amazon Shop oplossing.
Deze oplossing creëerde de mogelijkheid om versneld online sales te lanceren en daarmee de Max & Molly retailers een online verkoop alternatief te bieden.

Onze bijdrage aan Max & Molly

Social media marketing
Sociale media is onontbeerlijk.
Beknopt marktonderzoek door de specialisten van Berinhart heeft laten zien hoe de klanten van Max & Molly gebruik maken van de platforms en waar ook hun nieuwe klanten hun tijd doorbrengen.
We hebben sociale media ook gebruikt om een tweerichtingsgesprek met hun klanten te creëren voor een betere productontwikkeling.
Max & Molly leerden de klant beter kennen en dit creëert merkloyaliteit. Dit helpt hun groeiambitie bij het vinden van internationale retailers.

Shopify webshop
De uitgebreide website van max-molly.com is uiteraard de spil van het bedrijf.
Deze speelt de belangrijkste rol in het ontwikkelen van hun branding en is van cruciaal belang geweest in het uitbreiden van hun wereldwijde verkoop.
Max & Molly heeft de website in-house ontworpen op het Shopify e-commerce platform. Shopfabrique voert nu het beheer uit en past geautomatiseerd de inhoud van de site aan om de gebruikerservaring te verbeteren.
Producten van Max & Molly worden synchroon gepresenteerd op de Max & Molly-website en Amazon waardoor de backoffice-processen efficiënter verlopen en de interne transactiekosten significant zijn verlaagd.

Copy of Copy of Copy of Untitled Design
Amazon Marketplace
In 2020 hebben we Max & Molly succesvol op Amazon geïntroduceerd. Retailers en Max & Molly delen het succes.

Februari 2021 was de succesvolle lancering van de Gotcha!-app voor de noodzakelijke update van het Lost Pet Program.

De in Flutter gemaakte IOS- en Android-app biedt bijkomende marketing tools voor Max & Molly maar helpt in eerste instantie om meer dan 10.000 gebruikers wereldwijd met een gerust hart hun hond mee naar buiten te nemen.

De Gotcha! QR-Tag helpt eigenaars honden en katten makkelijk terug te vinden door een unieke TAG aan hun Max & Molly-halsband.